Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om deze in topconditie  te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Bij Maria Fay geven wij 6 maanden garantie op alle kapotte producten en speciale garantie op verkleuring van stainless steel sieraden.
Wanneer je een gebrek bij een product ontdekt vragen wij binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval 1 maand. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan 1 maand ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@mariafay.nl. Wij gaan er ten aller tijden vanuit dat wij hier samen uit komen, de klant staat bij ons altijd op nummer 1!

Leidt dit door welke reden dan ook toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vragen?

Heb je toch nog vragen over de garantie of de afhandeling van klachten? Neem dan gerust contact op via de contactpagina die te vinden is onderaan de pagina.

15% korting

Speciaal voor jou!

Schrijf je in om je exclusieve korting te ontvangen en blijf op de hoogte van onze laatste producten en aanbiedingen!

We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Winkelwagen